piątek, 4 sierpnia 2017

Kartka dla Manuela

Witajcie,
Kilka dni temu dowiedziałam się, że synek naszej blogowej koleżanki Ewy jest w szpitalu.  Ewa pisze bloga  Villa Ewa. Nie dawno mały obchodził 3 urodzinki, uwielbia Psi patrol, Świnkę Peppę, Myszkę Miki. A tu nagle szpital, i zapowiada się, że nie prędko go opuści, wpadłam na pomysł wysłać mu kartkę, wiem, że wśród nas są dobre dusze :) które uwielbiają robić kartki dla dzieci, czemu z tego nie zrobić akcji karteczkowej? Skonsultowałam się więc z Ewy przyjaciółką - Gosią z bloga To co lubię. I ustaliłyśmy akcję KARTECZKA DLA MANUELA! Karteczki zbieramy do końca sierpnia, i z pierwszymi dniami września wyślemy do Ewy. Karteczki można nadsyłać na mój adres, (który podam drogą mailową: amaranth1986@gmail.com) albo na adres Gosi. Zapraszam do akcji! Tak niewiele potrzeba by sprawić komuś radość, uśmiech. Już widziałam moc zdrowotną takiej akcji :).

2 komentarze:

  1. Coś wymyślę, a Twój adres mam:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro na moim blogu ukaże się informacja o akcji, mam nadzieję, że uda mi się do niej dołączyć. Pozdrawiam z Holandii 😃

    OdpowiedzUsuń